paulahuizinga.reismee.nl

Almost 5 months

Hey allemaal,

Tijd voor een nieuwe update vanuit downunder... over 3 dagen is het alweer 5 maanden geleden dat ik op schiphol stond en aan mijn grote avontuur begon.. het lijkt wel gister dat ik huilend de douane door liep en afscheid nam van mijn ouders, nicht en broer. Maar ik heb een heel fijn gezin dus die 5 maanden zijn omgevlogen met leuke tripjes en minder leuke momenten!! Maar er zijn inmiddels 4 andere aupairs.. dus koffie drinken en naar de pub in town.. leuk dagjes weg en wie weet een trip binnenkort maar ja veel tijd heb ik ook niet meer want ja het is hier heel groot en de afstanden zijn lang..

Hostdad birthday weekend

Dom werd 40 en dat werd groots gevierd in het subiago hotel in Perth.. hostmum had een huis gehuurd waar we met zijn allen sliepen en broer en schoonzus van Suze waren er ook. En het huis was super groot en elke kamer had een inloopkast, droom van iedere vrouw toch? Heel gezellig!! Op de dag van de party heeft schoonzus Jade mijn haar gedaan en ik herkende mezelf bijna niet.. en ook mijn hostmum zag er heel anders uit.

Iedereen mooi aangekleed en heerlijk eten!! Ik heb genoten van de party en de kids veilig thuis gebracht en in bed gelegd. Was niet makkelijk omdat vooral Alex erg overstuur was en schreeuwde.. ik wist het niet meer.. nadat hij op bed lag, moest Izzy nog en zij valt vaak in slaap op je schoot en ik was zo moe en ik begon ineens te huilen, had het even helemaal gehad haha.. besefte ook okee nog iets minder dan twee maanden en dan is tijd om te gaan en meer van Australië te zien, stiekem ook wel leuk!! Leuk weekend gehad!

Maar Izzy komt ochtends op mij af gerend en zelfs Alex zei laatst i like you Paula. Hij heeft het steeds beter door dat papa en mama gaan werken en dat Paula er dan is. Hij vind het erg leuk om te springen op de trampoline met mij en keihard dingdong te roepen... lol dat we hebben!! En dat maakt het straks lastig om te gaan, ik hou van deze kids ondanks dat ze soms best lastig kunnen zijn! Het voelt dubbel want heb ik momenten dat ik ook wel weer graag naar huis wil en iedereen wil knuffelen... mis mijn lieve vrienden en familie soms echt wel maar het is hier zo fijn en ze voelen als familie... met Suze mee naar Netball wat zij speelt en naar Hayden kijken als hij football speelt.. leuk om te zien! En ja ook verslaafd aan series.. Soap Home and Away bijv.. Hostdad zegt dan o het is 7 uur, jullie willen zeker Home and Away kijken? Yes Dom please? Hij vindt het niks maar Suze en ik wel.. ook my kitchen rules waarin koppels zoals broer en zus/moeder en dochter of getrouwde koppels het tegen elkaar opnemen in de keuken.. zo leuk!! Gaat er soms hard tegen hard en ze zeggen wat ze vinden... is echt hilarisch soms..

Football staat hier ook vaak aan.begin het te snappen en vind het steeds leuker om te kijken.. Dom en Suze zijn dan ook erg fanatiek ahaha.. zo leuk!!

Het is druk in mei, veel werken en zelfs twee keer in het weekend.. het is niet erg.. we gaan veel naar de playground en vandaag zijn we naar het zwembad in Pinjarra geweest(ong 60 min) waar Alex zwemles heeft.. hij vindt het fantastisch, heerlijk om te zien. Maar ook best pittig om alleen te rijden met twee kids want Suze moest werken dus vandaag bracht ik hem.. leuk maar pittig. We hebben het weer overleefd. Haha

Het is nu maar tijd voor veel extra genieten want k voor ik het weet sta ik op het vliegveld in Perth om mama op te halen.. ook best zin in eigenlijk maar wil ook nog niet dit mooie gezin verlaten! Mama is welkom hier en ze willen haar ook graag ontmoeten dus dat is fijn!! Ik ga football kijken met mijn hostmum.. en het is nog leuk ook!! Still enjoying and having fun..

Nog ruim 2 maand te gaan en ik ga er van genieten... geen spijt van dit mooie avontuur!! Love it! Nice and lovely friends and amazing trips and good times at the bar with other aupairs. ;) we drinken ook koffie haha

See Ya!!

Liefs Paula


Reacties

Reacties

Harm Klaibeda

Hoi Paula, Geweldig leuk om steeds je verhalen te lezen. Knap ook hoe je kan schrijven. Blijf vooral genieten!

Anke Wudich

Een prachtverhaal! Leuk om te lezwn! Geniet in je nieuwe thuisland!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active