paulahuizinga.reismee.nl

Proud!

Hi everyone,

Als ik dit typ ben ik net terug van Fremantle of zoals ze hier zeggen Freo,want ze korten hier alles af... paar voorbeelden: Afternoon is Arvo, breakfast wordt Brekkie, barbecue is Barbie en zo nog een paar.. soms denk je echt wat zeg je? Maar de meeste zinnen of woorden weet je nu en gebruik je zelf ook dagelijks..Om terug te komen op de trip die ik heb gedaan naar Freo, alleen in een luxe en fijn appartement vlakbij zee met mooie zonsondergang in de zee en prachtige omgeving.. drie dagen genieten van een mooie stad en veel gezien! Freo is een stad met veel geschiedenis en bijzondere gebouwen. Een museum waar je gratis in kon had zelfs een Nederlands stukje over schip Batavia en nog veel meer.. erg interessant! Verder uiteraad gezwommen in zee en genoten van alle leuke winkeltjes en terrasjes... Weer een mooi stukje van WA gezien, dan ben ik al een heel eind haha.. het leven van een aupair is soms hetzelfde.. werken,tripjes maken en dagjes weg met andere aupairs... zoveel mogelijk zien in 6 maanden tijd.. je denkt ach dat lukt wel maar de afstanden zijn hier groot en de wegen soms saai maar ook heel mooi met steeds verschillende landschappen en nee geen bloemen langs de weg zoals veel denken! Hier is het te warm voor bloemen en bomen om te groeien, het is hier vooral heel droog maar het heeft veel geregend de laatste tijd wat niet normaal is voor zomer. Dus de bomen zijn groener dan normaal en de bloemen zullen rond juni/juli gaan komen omdat het hier dan winter wordt en meer regent! Ben heel benieuwd hoe de winter hier gaat zijn, in de herst is het nog steeds lekker weer maar ochtends en avonds tijd voor een vest... en die wind is ook frisjes! Maar ach mag niet klagen, al 4 maanden mooi weer met een paar koude dagen en regen.. wat is het toch raar dat het hier straks winter is en je in juni/juli een vest en lange broek moet dragen maar ja het was ook gek om met kerst zomerkleren te dragen dus dan zal dit ook wel snel wennen denk ik...

Nu ik dit typ besef dat ik hier al bijna 4 maanden zit, al best veel heb gezien en veel mooie en fijne mensen heb mogen ontmoeten. Ik heb mezelf leren kennen en weet dat ik meer in mijn mars heb dan ik had gedacht.. iets wat ik een jaar geleden nooit had durven dromen! Nog steeds geef ik al mijn credits aan al die lieve mensen die mij hebben geholpen en gesteund om dit mooie avontuur aan te gaan. Want soms is het toch echt zwaar vooral na het fijne en gezellige weekend met papa en Carin(zie foto's).. Maar wat ben ik blij dat ze zijn geweest, laten zien waar ik woon,leef en wat ik hier allemaal doe.. ik ben okee heb ik vaak tegen ze gezegd! En dat klopt! En ik heb genoten van de trip in de kleine camper en alle mooie plekken die we hebben gezien. Thanks!!

De komende 2.5 maand(tot 5 juli bij hostfamily)ga ik genieten van mijn mooie avontuur,vrienden en family. Dit pakt niemand mij meer af en ik ben zoals de titel zegt Proud dat ik hier ben en mezelf nog meer kan ontwikkelen... want wat ik heb geleerd is dat autorijden iets is wat ik leuk vind en dat ik best goed kan rijden in een drukke stad of met schreeuwende kinderen in de auto haha...

Voor foto's van trips of andere dingen zie de fotopagina... en laat vooral berichtjes achter want dat vind ik erg leuk om te lezen..

Paula is nog steeds oke hier aan de andere kant van de wereld en zal zeker blijven tot het bittere eind... want Australie is te mooi om al te verlaten!! Ik wil nog zoveel meer zien.

Tot het volgende blog!!!

Veel liefs

Reacties

Reacties

Esther

Goed om te horen Paula. Vooral dat je zegt dat je nu weet dat je veel meer in je mars hebt dan je dacht vind ik top! Daar kan je mee vooruit. Have fun daar met je tripjes en je kindjes!

Anke Wudich

Fijn om te lezen! De wereld ligt aan je voeten, geniet ervan

Gerda

En ik zeg nogmaals: genieten daar!! Heel veel plezier nog de komende tijd, want die tijd die vliegt voorbij. Xx

marion en harm

Hoi Paula,
wat een leuk stukje heb je geschreven en wat een geweldig goed gevoel spreekt daar uit!
Je snapt dat wij ook heel trots zijn op jou en willen straks ook een aantal verhalen nog van je horen! Misschien ergens op een kleine boerencamping in Drenthe?
Hier alles goed. Vandaag Pasen en we eten straks met zijn allen.
Jordi is nog iets te klein om paaseieren te zoeken maar het is zo'n heerlijke knul. We hebben veel plezier met hem. Kom maar gauw een keer kennismaken met ons boefje.
Ik heb nu twee weken vakantie dus ook een heerlijk gevoel.
heel veel groetjes van ons allen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active