paulahuizinga.reismee.nl

3 months all ready!!

Hi everyone,

3 months in WA, 3 months with my hostfamily and 3 months away from home! I didn't expect that i would like it this much, i thought i will get homesick very bad and wanted to go home after a month.. but i love it and off course there are moments that i miss my friends and family but i love my life that i have here now.. i met lovely people during my 3 months stay in WA! Thank you all for making this adventure so amazing!!

Ik zeg het in mijn blog wel vaker dat ik het hier heel leuk heb en dat ik trots op mezelf ben maar het klinkt zo positief allemaal..Er zijn momenten dat ik op bed lig met migraine, dat ik huil omdat ik een lief berichtje krijg van thuis en momenten dat ik thuis had willen zijn omdat er iets leuks gebeurd of je broer zijn bul krijgt! Met mail en app ben je dan toch dichtbij maar toch voelt het ook wel weer ver weg!! Heimwee zou ik het niet noemen maar ik mis bepaalde dingen zoals Nederlandse kaas of mijn fiets.. maar ach dat is normaal natuurlijk!! Naar huis wil ik nog niet, dus geen zorgen in het kikkerlandje.. ik vermaak mij nog steeds in Boddington en omstreken! Maar het is niet altijd rozengeur en maneschijn dat jullie dat weten! Hihi.

Kalgoorlie was fantastisch, mocht logeren bij broer en schoonzus van hostmum.. wat gezellig was.. uitgaan in de outback, veel lol en leuke gesprekken!! De superpit(goudmijn) gezien, groot en heel bijzonder om te zien!! Zijn wij niet gewend in NL maar het is echt de moeite waard om te bekijken mocht je er ooit komen.. Zo mooi!! Ook Hayden zien zwemmen natuurlijk.. waar we eigenlijk voor in Kalgoorlie waren! Amazing time in Kalgoorlie..

Zelf op pad met de auto of leuke dingen doen met andere aupairs is ook wat ik graag doe. Zoals naar pinjarra peel zoo waar ik eindelijk een koala mocht zien en een kookaburra( ook wel lachvogel genoemd) en natuurlijk een selfie met de koala gemaakt! Heerlijk alleen genieten van de mooie dieren en de natuur!! En met andere aupairs naar holifestival geweest(indian festival) met veel kleurpoeder,water en muziek! Erg veel lol gehad en vooral vies worden, regenboog op je kleren en huid hihi..Maar het was het waard, gezellige dag gehad en alweer nieuwe mensen ontmoet...

Dit weekend op pad met papa en Carin waar ik erg veel zin in heb.. na 3 maanden fijn om ze weer te zien en te knuffelen.. genieten van een nieuw stukje van WA en mooie plekken ontdekken.. Can't wait!!

Halfway today, time is going so fast.. but no worries i will be fine for the next 3.5 months and explore this beautiful country.. with ups and downs but it's still the best thing i ever did and still enjoying my big adventure!!

See ya

Liefs

Paula

Reacties

Reacties

Annelies

Hoi Paula! Wat goed om te horen dat je het zo leuk hebt! Jaloersmakende verhalen ook!!!! Veel plezier dit weekend met Carin en Wim!! We spreken elkaar snel weer. Liefs, Annelies

Elze

Leuk je berichten te lezen. Wat een levenservaring doe jij op!! Doe pappa en Carin de groeten van mij, have fun!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active