paulahuizinga.reismee.nl

Second week

Hi,

Het is hier deze week zo rond de 24 graden,wat ik persoonlijk fijner vind dan 35 graden! Maar wordt weer warmer komende week! Prima vertoeven met airco aan.? Dominic had nachtdienst deze week,dus was vooral Susan en de kids deze week...

Op 21 december hebben we een bankaccount geopend bij NAB in Boddington,zodat Susan daar mijn zakgeld op kan storten elke week.. Nu nog wachten op de bankpas.. duurt ong een week(maar is nu public holiday,dus kan langer duren) Avonds rond 5 uur kwam Santa hier langs rijden(rijdt door het hele dorp),kinderen kregen een zakje met snoep..(zie foto's) heel leuk om te zien! Kinderen heel blij dat hij langs kwam, ook al stonden we daar we best lang te wachten omdat ze moesten wachten op de politieauto die voorop rijdt.. Maar leuk om mee te maken hoe het hier elk jaar gaat in het dorp.

22 december zijn we naar het zwembad geweest(openluchtzwembad in het dorp),mooi zwembad van ong 25 meter,dus even wat baantjes gezwommen met Hayden..(hij zwemt ook wedstrijden,dus kan sneller zwemmen. Hihi) Verder thuis rustig aan gedaan en ik geniet vooral van de rust en de omgeving. Alex begint te wennen maar alleen als hij er zin in heeft!

23 december Mandurah (uur rijden van Boddington). Wij hebben kerst inkopen gedaan en een burrito gegeten voor de lunch. Er was een grote speeltuin voor de kinderen,zo Susan en ik zijn om de beurt even gaan winkelen(met kinderen is dat wat lastig hihi).. heb een jurkje gekocht! Leuke winkels en mooi groot dus voor ieder wat wils.

24 december was een rustige dag. Kerstdingen voorbereiden! Veel cricket kijken en ze kijken the chase(het is een soort quiz),heel leuk! Verder geskyped met Papa en Carin,fijn om even contact te hebben met thuis..

25 december Kerst.. vooral veel gegeten en voor foto's zie boven het blog.. was heel anders dan ik gewend ben maar vond ik erg leuk en gezellig! Ook vandaag was Dominic aan het werk dus niet veel bijzonders gedaan! Film kijken en lekker eten.. En uiteraad cadeautjes uitgepakt!! Chocola gekregen en een grote mok met addicted to chocolate erop.

Op 26 december had ik mijn eerste grote dip.. miste mijn familie en vrienden.. gelukkig kan ik er met Susan goed over praten en heb ik met Hayden pannenkoeken gebakken... hmm zo lekker! Ook even alleen een stukje gelopen,heerlijk even zonder kids en genieten!

27 december voor het eerst links gereden.. best spannend! Ze hebben een grote auto en een automaat,dus is even wennen! Maar komt wel goed en links rijden wen je snel aan.. vandaag was het rond de 21 graden.. dus naar de speeltuin geweest met Susan en de kids.. lekker rustig dagje!

28 december was er een vriendin van Susan te lunchen.. gezellig gegeten en buiten gezeten!

Gaat goed hier ondanks de enorme dip van kerst.. ik heb al contact gezocht met een andere aupair in Boddington en gaan vast een keer afspreken.. fijn om andere mensen te leren kennen.. Ze komt uit Duitsland en lijkt mij heel aardig!

Zaterdag is Susan jarig en gaan we waarschijnlijk naar Perth.. Ben benieuwd! Ik wens iedereen alvast een gelukkig,gezond en mooi 2017!!!

See ya!

Liefs Paula

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active