paulahuizinga.reismee.nl

all right Mate!

Hello everyone,

Hier een update vanuit een warm Boddington. Het is hier nu zomervakantie tot 4 februari

DONDERDAG 15 DECEMBER en Vrijdag 16 december

Ik was heel zenuwachtig maar had er ook heel veel zin in! Mama,papa,Rik en Esther zwaaide mij uit op school en natuurlijk was dat heel emotioneel voor mij. Na een kop koffie op het vliegveld ging ik door de douane, moest een tijdje wachten.. Maar daarna ging het vrij snel! Even op het vliegveld rondgelopen en daarna naar de gate gegaan, waar ik er achter kwam dat het vliegtuig 30 min vertraging had! Veel wachten dus.. Maar uiteindelijk vertrok ik naar Dubai om 15.00. Na 6 uurtjes in het vliegtuig was ik in Dubai en kon de reis naar Perth beginnen. Ze zijn heel streng daar, alles werd drie keer gecontroleerd! Maar goed ook daar vertraging en dus pas rond 18.30 in Perth. Eerst door de douane in Perth, moet je een formulier invullen wat je mee hebt enz. Susan and Hayden wachtte mij op.. na een knuffel liepen we naar de auto voor nog ongeveer 90 min rijden naar Boddington. Ik was heel moe dus ook vrij snel gaan slapen.

Zaterdag 17 DECEMBER

Susan(hostmum) heeft mij samen met Izzy en Alex Boddington laten zien.. Waar Hayden school is,dokter,kapper en postkantoor! Het is niet groot maar heeft best veel. We hebben nog even boodschappen gedaan en daarna weer naar huis.. Ik slaap eerst in de logeerkamer en ga later misschien naar de caravan, omdat er nog wat dingen geregeld moeten worden.. Maar de logeerkamer is goed, een tweepersoonsbed en airco, zo ik red mij wel en ik heb mijn eigen badkamer, alleen de kinderen gaan daar in bad!

Ik heb ze ook de cadeautjes gegeven en ze vonden het boek over Jip en Janneke erg leuk. Hayden begon gelijk te lezen en we spelen samen kwartet.. Zo leuk! Eerste indruk was zo goed! Maar wel last van een jetlag dus vandaag vroeg naar bed.

Zondag 18 december

Izzy's birthday, 1 year old!!! We zijn vanochtend naar Bannister gereden voor wat taart en lekkere dingen voor de verjaardag van Izzy... Het is hier heel normaal om lang te rijden voor iets kleins..Maar wel leuk om wat van de omgeving te zien! Na de voorbereidingen voor middags, werd de waterslide buiten gezet(zie foto's) zodat de kinderen er op konden spelen. Ik heb ook wat vrienden ontmoet van Susan die op bezoek kwamen, heel gezellig! Het was een leuke maar ook zeer drukke dag, dus vandaag ook vroeg naar bed! Nog steeds jetlag.

Maandag 19 december

Vandaag vroeg weg omdat de schoonmaakster kwam. Rond 8.30 zaten we in de auto(Susan was aan het werk) richting Pindjarra(45 min rijden). Daar was een grote speeltuin waar de kinderen konden spelen.. Echt heel erg leuk! Daarna hebben we een milkshake gedronken, waar Izzy de tijd van haar leven had op een traptree, zo grappig! We zijn ook naar een grotere supermarkt gegaan, waar ze iets meer hebben dan Boddington.. En een heerlijke burrito voor de lunch gehad! Middags binnen gespeeld omdat het te warm is buiten! En weer veel spelletjes gespeeld met Hayden..

Vandaag in het park in Boddington geweest, waar het heel mooi en rustig is! Het is hier geweldig, ze willen overal bij helpen en mij van alles laten zien... Izzy begint aan mij te wennen, komt wel naar mij toe! Alex moet nog wennen maar is 3 en dat is een lastige leeftijd meestal.. komt vanzelf!

Kortom ik heb het tot nu toe goed hier! Het zijn lieve mensen en ik leer veel over de omgeving en wat ze op een dag allemaal doen! Het is wel heel warm deze week, het wordt 35 graden met kerst, ik wen er langzaam aan maar het is wel vreemd om z'on warme kerst te hebben!

Voor foto's zie boven het blog!

Keep you posted from down under..

Liefs Paula

Reacties

Reacties

toontje

Klinkt allemaal heel geweldig en dat is een goed begin.

Samantha-Au Pair team

Heel veel succes met je jetlag en vooral genieten van alles daar!

Heleen

Mooi reisverhaal. Zo te lezen heb je een goede reis gehad. Kan me voorstellen dat je last had van de jetlag. En wat een warme ontvangst. Volgens mij meteen een nieuw 'thuis'. Ik kijk uit naar je volgende verhaal. Veel plezier en fijne warme kerstdagen!

Gerda

Hier is het rond het vriespunt..... ik was liever bij jou!!! Lekker warm!!! Succes meid!!

Janny en Fred

Het lijkt ons een hele goeie start. We wensen je gezellige kerstdagen. Hier op Mallorca wordt het gelukkig droog met kerst, maar het is al gezelig met onze vrienden.
Hou je taai en maak er wat moois van!
Dikke kus, J&F

letty

Fijn om even wat te lezen over je aankomst bij de familie. Klinkt goed meid!! Zo te lezen wen je al en wennen de kinderen aan jou. Veel plezier en tot apps..

Margreet, Marte en Jorijn

Fijn dat de eerste indruk goed is, Paula! Lekker plezier maken met je nieuwe oppaskids! Dikke kus van je oude oppaskids ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active