paulahuizinga.reismee.nl

Nog 2 daagjes in NL

Hoi lieve allemaal,

Nog twee nachtjes slapen en dan vlieg ik naar de andere kant van de wereld! De zomer tegemoet! Voor 6 maanden wonen bij de Loughnan familie.. Mijn koffer staat klaar en de laatste spullen kunnen er nu in.. Het is tijd voor een nieuwe start en een leuke en gezellige tijd in Australië!

Ik ga jullie op de hoogte houden van al mijn avonturen,leuke momenten en misschien ook wel de minder leuke momenten!

Maar ik ga vooral genieten van dit bijzondere en mooie land!

See you soon! keep you posted!

Liefs Paula

Reacties

Reacties

Harm en marion

Lieve Paula,
En dan is het eindelijk zover. Spannend maar ook een hele uitdaging. Het zal een prachtige ervaring worden. We volgen je en wensen je een geweldige, onvergetelijke tijd toe. Als je weer terug bent spreken we weer op een mooi plekje in Drenthe af, net als deze zomer,
Liefs en groetjes van ons allen uit Zuidlaren

Heleen

Hallo Topper,
Nog 1 nachtje slapen..... een hele goede reis toegewenst en ik wens je mooie ervaringen toe. Blijf je volgen hoor.
Kom je over 6 maanden je verhaal bij me doen?
Ga ervoor meid! groetjes Heleen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active