paulahuizinga.reismee.nl

nog 3 maanden

Hallo Allemaal,

Op 15 december vertrek ik naar Australie voor mijn au pair avontuur!! Maar nu alsvast wat informatie over hoe je mij kan volgen, ook al duurt het nog even! Zelf kan ik niet meer wachten, ik heb er heel veel zin in!!

Via dit blog kun je mij volgen door je mailadres in de rechterkolom in te vullen, zo blijf je altijd op de hoogte van mijn avonturen tijdens mijn verblijf in Boddington(vlakbij Perth) Ik zal het verhaal ook op facebook zetten zodat je zo ook op de hoogte wordt gehouden!

Keep you posted!!

Groetjes Paula

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active