paulahuizinga.reismee.nl

Almost time

Hallo allemaal,

Het is alweer tijd voor mijn laatste blog vanuit Boddington, want over 2 weken zal ik dit mooie dorp verlaten en zit mijn aupair avontuur er alweer op.. Wat was het bijzonder, mooi en vooral een fijne 6 maand.. ik heb genoten van deze fantastische omgeving, de hostfamilie en alle vrienden die ik heb mogen ontmoeten.. De komende 2 weken zullen dan ook in teken staan van laatste werkdagen en afscheid nemen.. en ja daar ben ik geen kei in...maar ja het hoort erbij helaas.. En dat zal absoluut niet makkelijk worden! Maar ik kijk nu alvast maar even terug op 6 maanden waarin ik trots ben op mezelf dat ik hier zo heb mogen genieten, mezelf heb leren kennen en meer zelfvertrouwen heb opgebouwd.. zoals ik al eerder zei was het niet altijd makkelijk en heb ik momenten gekend waarin ik graag naar huis wilde. Ik kwam er bovenop en pakte de grote rode draad en volgde die naar een nieuw avontuur die ik met beide handen aangreep.. Alleen of met iemand anders, er was altijd wel een avontuur of een nieuwe uitdaging. Een uitdaging die soms hiken was over rotsen en een waterval of een high tea met hostmum en twee vriendinnen van haar als afscheid van mij.. Het zijn elke keer weer gezellige momenten met geweldige mensen.. Mensen die mij hebben geholpen, waar ik mee kon lachen en waar ik mijn verhaal of hart kon luchten. Dat is Australie, ze zijn altijd in voor een praatje en vragen of je okee bent als je alleen ergens zit.. (wat soms best irritant kan zijn) en relaxmodus aan en gaan! Heerlijk vind ik dat, niks moet alles mag! 6 maanden was ik niet alleen, soms heb je die momenten ook nodig maar ik voelde me niet vaak alleen.. Lekker chillen in de zon en sudoku maken of dagjes weg met andere aupairs of backpackers..Genoeg te doen en te beleven in and outside of Boddington..

Het was en is de beste keus die ik ooit heb gemaakt in mijn leven en ook al heb je momenten dat je huilt omdat je iedereen mist of omdat je niet bij een verjaardag bent maar wat ik heb er veel bijzonders voor terug gekregen.. een fijne familie en veel andere families waar ik altijd welkom ben als terug zou komen. Wat gaat gebeuren over een paar jaar! Zoveel meer mooie plekken die ik hier nog niet heb gezien en graag zou willen ontdekken.. Want WA is groot!! En zeker de moeite waard om te bezoeken.. Het is een staat met veel mooie stranden en gebieden waar je van zou zeggen Wauw wat is dit mooi!! Ik heb plekken gezien waar ik echt uren kon vertoeven omdat het zo mooi was.. Dolfijnen, koala's, kangaroo's en veel andere mooie beesten van dichtbij mogen zien.. Ontdekt dat alleen reizen best ok is maar slapen in een hostel niks voor mij is haha en vooral ontdekt dat ik stapje voor stapje ben gegroeid na een rot tijd, nu weet wie ik ben en wat ik allemaal kan en wil. Want het leven is veel te kort om stil staan bij de vraag wil ik wel reizen en wil ik ontdekken wie ik echt ben? Het maakt je zoveel sterker als persoon, tenminste bij mij en je ziet dat zelfs een onzekere jonge vrouw als ik het overleefd aan de andere kant van de wereld... Met ups and downs wel te verstaan maar met een nieuwe blik op de toekomst!

Nog twee weken knuffelen, spelen en genieten.. Nog een paar dagen werken en leuke dingen doen en zien.. afscheid nemen doet zeer maar het is niet voor altijd want ik kom terug naar dit fantastische land. Over 2 weken genieten van een mooie reis met mama en leuke nieuwe plekken ontdekken. Adelaide, Melbourne en Sydney here we come!! Dat wordt vast een gave reis die we allebei niet snel zullen vergeten! want dit pakt niemand mij meer af!! Adventure of a life time and one i will never forget... Proud en dag zelf ik niet snel van mezelf..;)

Ik hou jullie op de hoogte met nog een blog over onze avonturen richting de andere grote steden van Downunder.. En dan zal ik over ruim 5 weken weer landen op schiphol na 7.5 maand van huis.

Enjoy your life!! See ya soon!!

heel veel liefs

Reacties

Reacties

Samantha-Au Pair team

Je mag zeker trots op jezelf zijn, kanjer!

Heleen Boot

You did it! So proud of you!!!!
Na een lange reis ben je thuisgekomen bij jezelf.
Geniet van je laatste paar weekjes meid. Een ervaring om nooit te vergeten. liefs Heleen

Janny en Fred

Hoi Paula,
We wensen je nog een fijne reis door Australië en hopen je op zaterdag 19 augustus in Zutphen te zien.
Liefs, J&F

Marianne Huizinga

Je schrijft erover dat je jezelf beter hebt leren kennen , maar door je beeldende verslagen heb ik ook het gevoel dat ik jou als volwassen vrouw nu een beetje ken .

Esther

zo hey, wat gaat de tijd enorm snel!! En wat een ontwikkeling heb je doorgemaakt, heel gaaf. Ben echt blij voor je. Dat afscheid nemen overleef je ook wel weer en staan er warempel nog meer nieuwe avonturen op je te wachten, dit maal in Nederland. Heel veel plezier op je laatste trip door Oz met Letty! Mooie dingen zien en veel wijn drinken! Have fun and good luck!
xx

Jeannette nagelhout skf

Hoi Paula. Wat fantastisch om jouw avonturen zo mee te lezen. En wat een positieve groei en ontwikkeling voor jezelf. Goed gedaan hoor. Nog een heel fijne reis toegewenst en blijf genieten!
Hartelijke groeten.


{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active